Конспекти уроків
Відеоуроки
Лайхфаки на уроках української літератури
19.03 Українська література
Тарас Шевченко. Еволюція жіночого образу у творах Тараса Шевченка. Поема "Наймичка" (12.03)
1.Прослуховування аудіокниги.
2. Заповнити паспорт твору
3. Скласти інформаційне гроно щодо характеристики головної героїні поеми
31.03.
Тема . Розвиток мовлення. Т. Шевченко.Усний твір-характеристика. Різні типи втілення теми жіночої долі: романтичний ("Катерина"), реалістично-побутовий ("Наймичка").
1. Опрацювати порівняльну характеристику Ганни і Катерини.


2. Дати відповіді на запитання: 1) Ганна (за поемою "Наймичка") є сильною чи слабкою особистістю? 2) Чи пробачили б Ви Ганні, якби опинилися на місці її сина?
3. Скласти фанфік до поеми "Наймичка"
02.04.
Т. Шевченко. Трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство, жорстокість народної моралі ("У нашім раї на землі..."). Наскрізний ліризм творів Т. Шевченка про жіночу долю.
1. Виразно читати поезію "У нашім раї на землі...".
2. Перегляд відео.
3. Літературна вікторина «СТОРІНКИ ЖИТТЯ ВЕЛИКОГО КОБЗАРЯ»
1. Звідки пішло прізвище Шевченко?
2. Назвати імена батьків Тараса Шевченка.
3. Як звали братів і сестер Шевченка?
4. Де і коли народився Т.Г.Шевченко?
5. Якого віку був Тарасик, коли померла його матуся, батько?
6. Де поневірявся Т.Шевченко, осиротівши?
7. Яким твором, якого письменника захоплювався малий Тарас?
8. Хто був вчителем малювання Тарасика?
9. У яких творах поет пише про своє нещасливе дитинство?
10. З ким дружив Тарас у дитинстві?
4. Виписати з творів Кобзаря цитати для характеристики жіночих образів.
03.04.
Лірика Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. "Доля", "Росли укупочці, зросли...". Риси автобіографізму в образі ліричного героя. ТЛ: Ліричний герой, лірична медитація.
1. Опрацювання критичного матеріалу підручника: ст. 239.
2. Заповники паспорт поезії "Доля" або дати характеристику художнім засобам мови.
ТЛ: Ліричний герой, лірична медитація.
1. Прослухати аудіокнигу.
2
Робота з довідником. Вивчити ТЛ: ліричний герой, лірична медитація.
Робота з довідником. Вивчити ТЛ: ліричний герой, лірична медитація.
3. Вивчити напам’ять один із віршів.
4. Дати характеристику художнім засобам мови однієї з поезій
3. Вивчити нам'ять вірш "Доля".
09.04. 14.04.
Біблійні мотиви в поезіях Т.Шевченка переоду після заслання.
Молитва як жанр у творчості поета.
Молитва як жанр у творчості поета.
1. Переглянути відеопрезентацію
.
.
2. Скласти повідомлення “Біблія і Шевченко”.
3. Опрацювати підручник ст.. 239.
16.04.
Підсумковий урок
Світова велич українського поета – Тараса Шевченка.
21.04.
УПЧ . Тарас Шевченко. "Назар Стодоля".
Читати та аналізувати твір.
28. 04
Пантелеймон Куліш.
П.Куліш – відомий письменник, перший український професійний літературний критик, перекладач, автор підручників для школи, українського правопису (“кулішівка”). Романтична основа світогляду. Ентузіазм і жертовність Куліша у громадській та культурницькій роботі на шляху духовного відродження і культурного збагачення нації.
Опрацювати підручник: ст. 250- 25
3 Заповнити портфоліо життєвого й творчого шляху П.Куліша
Тема . «Чорна рада» – 1-й україномовний іст. роман-хроніка. Походж. його назви. Іст. основа й авторська уява, романтичність стилю. Динамічний інтригуючий сюжет. Символи роману. ТЛ: роман, роман-хроніка, іст. роман.
Прослуховування аудіокниги П.Куліш
2. Скласти лекцію-коментар до кожного з питань теми.
3. Вивчити і записати визначення у зошити ТЛ: роман, роман-хроніка, історичний роман.
05.05.2020
П. Куліш. “Чорна рада”. Динамічний інтригуючий сюжет. Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв. Загальнолюдські риси ініціативності, лицарства, благородства, вірності почуттю та обов'язку.
11.Перечитати роман.
22.Оглянути опорні таблиці: сюжет, композиція твору.
33.Дати характеристику композиції роману (письмово).
44.Підготувати письмове повідомлення “Романтичні пригоди головних героїв”.
07/05.
Тема . Порівняльна характеристика образів якима Сомка та Іванця Брюховецького. Оцінка роману Т.Шевченком
Тема . Порівняльна характеристика образів якима Сомка та Іванця Брюховецького. Оцінка роману Т.Шевченком
Дом. завд. Записати у зошити порівняльну характеристику Сомка та Брюховецького.
12.05. Марко Вовчок. Життя і творча діяльність.
Записати правило ТЛ: реалізм.
11.Переглянути презентацію “Життя та творчість Марії Вілінської”.
2 1. Прочитати вивчити з підручника біографію М.Вовчка. ст. 293-295
2.Вивчити ТЛ: реалізм.
3 3.Прочитати повість “Інститутка”. ст.295-308.
Марко Вовчок. Повість “Інститутка”. Продовження теми народності життя в повісті. Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини.
14.05.2020
Марко Вовчок. Повість “Інститутка”. Продовження теми народності життя в повісті. Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини.
11. Прослухати аудіокнигу.
2 2. .Дати письмову відповідь на питання: “В чому полягає антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини?”.
Немає коментарів:
Дописати коментар